Prima pagină
Despre „România literară”
Istoric
Echipa redacțională
Contact
Abonamente
Rubrici și secțiuni
Actualitatea
Editorial
Puzzle
Contrafort
Ochiul magic
Efectul de ecou
Comentarii critice
Istorie literară
Eseu
Fototeca
Poezie
Proză
Interviu
Arte
Meridiane
Articole recente
Ediții
Arhiva 2025
Arhiva 2024
Arhiva 2023
Arhiva 2022
Arhiva 2021
Arhiva 2020
Arhiva 2019
Suplimentul „După 30 de ani”
Arhiva veche (Romlit.ro)
Data apariției (print): 22 iulie 2022
Permalink:
https://romanialiterara.com/arhiva/29-2022
Editorial
de
Nicolae Manolescu: Despre civilitate
Ioana Diaconescu: Întâlnirile mele cu Simona
Întoarcerea la cărți
de
Mihai Zamfir: Erudiție și onestitate
Contrafort
de
Mircea Mihăieș: 23 iulie 2012
Istorie literară
de
Vasile Spiridon: Transfer afectiv și ideologic
Divagații
de
Ioan T. Morar: Ada Kaleh, mica atlantidă
Dan Stanca: Două tipuri antropologice
Poeme de
Viorel Bucur ș
i
Petru Covaci
Cronica literară
de
Răzvan Voncu: Cronicar, insurgent
Cartea de poezie
Ioan Holban: Marginalitatea ca temă literară
Cartea de memorii
Horia Gârbea: Pierdut în valurile istoriei
Cartea de însemnări
Nicolae Oprea: Jurnalul scriitorului din bibliotecă
Cartea de istorie
Ovidiu Pecican: O carte despre „ăia“
Didactica
de
Alexandra Florina Mănescu: Un examen de altădată
Nichita Danilov:
Iașii marilor și micilor iubiri
Monica Lovinescu
în dialog cu
Mircea Eliade.
Transcriere și ediție de
Liviu Bordaș
Am citit
de
Alex Ștefănescu: Medelenizare
Laura Poantă: Umorul lui Goya
Gellu Dorian: Un fals bântuie pe rețelele de socializare
Liviu Capșa: Moartea și Învierea ca parabole literare
Interviurile R.l.
Jaume Cabré
în
dialog cu
Cristian Pătrășconiu
FotoKaleh – memoria deasupra apelor
Adrian Lesenciuc: Paradisul ca opțiune personală
Radu Tudorancea: Sclavul care a cutremurat Roma
Horațiu Stamatin: Nabokov și „micul dialect rusesc“
Cătălin Davidescu:
Art Safari
cultura modernă vizuală
Teatru
de
Marina Constantinescu: Dincolo de cortină