Prima pagină
Despre „România literară”
Istoric
Echipa redacțională
Contact
Abonamente
Rubrici și secțiuni
Actualitatea
Editorial
Puzzle
Contrafort
Ochiul magic
Efectul de ecou
Comentarii critice
Istorie literară
Eseu
Fototeca
Poezie
Proză
Interviu
Arte
Meridiane
Articole recente
Ediții
Arhiva 2024
Arhiva 2023
Arhiva 2022
Arhiva 2021
Arhiva 2020
Arhiva 2019
Suplimentul „După 30 de ani”
Arhiva veche (Romlit.ro)
Data apariției (print): 24 mai 2019
Permalink:
https://romanialiterara.com/arhiva/22-2019/
Întoarcerea la cărți
de Mihai Zamfir:
Istorie și literatură
Poemul săptămânii
de Coman Șova
Ion Buzași:
O publicație blăjeană aproape uitată
Contrafort
de Mircea Mihăieș:
Cum să prinzi un pește mare
Restitutio
de Răzvan Voncu:
Lucian Raicu – 85 de ani de la naștere. Metoda criticului fără metodă
Cartea de publicistică
Ioana Revnic:
Breviar de mici frumuseți ale vieții
Cartea de critică
Gabriel Coșoveanu:
Biografeme sublimate
Poeme
de Ioan Morar
Cronica literară
de Daniel Cristea-Enache:
Doi poeți
Vasile Spiridon:
Figuri ale corporalității
Cronica ideilor
de Sorin Lavric:
Parigoria opincarului
Fototeca României literare
Interviu
cu Nora Iuga realizat de Laurențiu-Ciprian Tudor
Ioan Holban:
Secvențe din (i)realitatea imediată
Mircea Coloșenco:
Eugen Ionescu, secretar de presă și cultural în Franța
Dan Gulea:
Editura Cartea Românească – 100
Eu și comunismul
de Alex Ștefănescu:
„Vreo patru intelectuali“
Tabela de marcaj
de Horia Alexandrescu:
Un derby de doi lei
Cronica dramatică
de Marina Constantinescu:
Pălării prea mari
Cătălin Davidescu:
Dan Cioca, un portret nonfigurativ al artistului la maturitate
Edward Sava:
Tintoretto după o jumătate de mileniu
Simona Drăgan:
Cincizeci de ani cu Leonardo
Cristian Pătrășconiu:
Vladimir Putin, istoria recentă a Rusiei și cercurile puterii
Nicolae Mareș:
Cazul Juliusz Kaden-Bandrowski
Simona Preda:
Când trecutul nici măcar nu e trecut